top of page

Veelgestelde vragen

Terracotterij praktisch

​

Kan ik Terracotterij ook fysiek bezoeken?

Terracotterij is in de eerste plaats een webshop. Het is mogelijk om op afspraak onze stock te bezichtigen. Meer informatie vind je op de pagina 'bezoek Terracotterij'.

Wat is jullie retourbeleid?

Stuur je je artikel liever terug, dan kan dat binnen 14 dagen na levering. De kosten voor het terugzenden van een artikel worden gedragen door de klant.  

​

Wat moet ik doen? 

​

  • Meld je artikel retour via info@terracotterij.be 

  • Vermeld je ordernummer in je retourmelding 

  • Verzend je product in de originele verpakking/op dezelfde wijze als het geleverd werd naar  Terracotterij BV, Vaartdijk 72, 3020 Herent of maak een afspraak om zelf af te leveren. 

​​

Enkel artikelen die binnen 14 dagen na levering retour worden gemeld, kunnen worden verwerkt.  

Bij ontvangst van het teruggezonden product, zal een terugstorting worden voorzien. Dit binnen 14 dagen na ontvangst. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel en veilig mogelijk te leveren. Na het plaatsen van je bestelling nemen we contact met je op om een levermoment in te plannen.

​

Tarief levering in België:  â€‹

  • Leveringen binnen een straal van 10km €6.95

  • Levering in Vlaams-Brabant (Oost) €12,95

  • Levering in Waals-Brabant, Vlaams-Brabant (West) €18,95

  • Levering in Brussel, Antwerpen, Oost-Vlaanderen €24,95

  • Levering in Limburg, Namen, Luik, West-Vlaanderen, Henegouwen en Luxemburg €38,95

​

Voor levering per pallet geldt: drempellevering op het gelijkvloers. 

Voor grote bestellingen kan een verzendoplossing op maat besproken worden.  

​

Voor levering in Nederland kunt u contact opnemen  via info@terracotterij.be 

​

Wat zijn jullie levertijden?

Voor goederen op voorraad mag je de levering verwachten binnen 3 tot 5 werkdagen.
Goederen die wij niet in voorraad hebben, maar beschikbaar zijn bij de leverancier worden geleverd binnen 2 tot 4 weken.

Voor goederen die geproduceerd moeten worden kunnen wij helaas geen nauwkeurige levertermijn bepalen.

Wat als het product dat ik besteld heb defect, verkeerd of beschadigd is?

Check meteen bij ontvangst op schade. Maak zo snel mogelijk melding van schade via info@terracotterij.be. Voeg een duidelijke foto toe van de schade aan het product én de verpakking. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een gepaste oplossing aan te bieden.

Staan alle mogelijke modellen en formaten online?

Ons assortiment is een selectie. Van sommige modellen zijn nog andere maten beschikbaar op bestelling. Ben je op zoek naar een specifiek formaat of model? Neem contact op via info@terracotterij.be en wij denken graag met je mee.

bottom of page